Husregler for Bagsværd Gymnastikforening

• Medlemskort skal medbringes til træning og fremvises, hvis dette efterspørges af instruktøren eller bestyrelsen (enten som print eller via Klubmodul App’en)
  • Børn under 18 år har ikke adgang til salen

• Udesko må ikke anvendes i salen

• Sluk mobiltelefonen

• Undlad at kontakte trænerne i pausen mellem holdene – de har brug for en pause

• Tag hensyn til medgymnasterne i salen – tal sagte i omklædningsrummene

• Medbring håndklæde til træningsmåtten

• Er man forhindret i at komme til træning, får man ikke en erstatningstime på et andet hold.

• Kun ved aflysning af et hold pga. instruktørfrafald, kan der tildeles tid til på et andet hold, dette vil man blive informeret om fra bestyrelsen.

• Mød vikarer i en positiv ånd (bestyrelsen tilstræber at skaffe kvalificerede vikarer)

• Måtter og andre redskaber lægges på plads i skabe/bur efter brug

• Ønsker og idéer sendes til bestyrelsen: post@bagsvaerd-gymnastikforening.dk