Yin Yoga - Onsdag 19.40-20.50

Info

At træne sin krop med fokus på smidighed og fleksibilitet er en fantastisk måde at afstresse på, komme af med affaldsstoffer og ikke mindst få rørt sin krop.

Yin yoga er en dyb meditativ praksis, hvor du folder dig ud i lange dybe stræk tilpasset din unikke krop.

En rejse gennem krop, sind, følelser, tanker, fornemmelser, humør og ikke mindst at være til stede og nærværende i dem. Det er en forening, bevægelse og teknik til at stilne sindets bevægelser. En måde at opnå eller opløse en tilstand på.

De myofasciale meridianer og bindevævet fungerer sammen som et system for at bringe balance og integritet i kroppens struktur og funktion. Når fascia, overfladisk eller dyb, bliver begrænset langs en af linjerne, kan kompensationsmønstre skabe smerter og dysfunktion andre steder i kroppen.

Yin yoga er ro i bevægelse og er et sundt redskab og en healende praksis, hvor vi arbejder med nervesystemet. Et sted, hvor du kan finde hjem i dig selv.

Jeg elsker at træne smidighed og fleksibilitet og har selv oplevet og erfaret, hvor positiv fleksibilitet har påvirket både min krop og mit humør.

Jeg vil rigtig gerne give denne oplevelse og ro videre til andre.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen