Styrke / puls -Ons 18.35-19.35

Info

Træningen består af en grundig opvarmning af led og muskler, dernæst optrapning af arbejdspuls, efterfulgt af styrketræning vha. redskaber og vi afslutter med udstrækning til blide toner. I træningen lægges der vægt på ledsagelse af god musik fra fx. Pharrell Williams, Justin Timberlake, Michael Jackson, Sting, Megan Trainer, Joss Stone og selvfølgelig dansk musik. Fordeling af tid er cirka 10 min. opvarmning, 15 min. pulstræning, 25 min styrkeøvelser for sæde, lår, ryg, mave, bryst, skuldre og arme og 10 min. udstrækning. Der tilrettelægges et fast program for en periode ad gangen, justeres og dernæst et nyt program/ ny musik omtrent 4 gange på en sæson. Timen bliver med smil på læben, god energi i rummet og plads til enhver. Jeg ( født 1961) er erfaren gymnast og - instruktør og uddannet i idrætsgrenene.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen